Regulamin obozu

Regulamin obozu

  1. Regulamin dotyczy wszystkich uczestników obozu.
  2. Regulamin Obowiązuje od 23.03.2021
  3. Uczestnicy obozu mają obowiązek:
  • Wykonywania poleceń kadry opiekuńczo-wychowawczej
  • Zachowania porządku na terenie placówki, w każdym innym miejscu
  • Dbania o higienę osobistą
  • Powiadomienia opiekunów o konieczności brania leków
  • Przestrzegania zasad bezpieczeństwa w myśl regulaminu i zasad ustalonych przez kadrę opiekuńczą
  • Zgłaszania kadrze opiekuńczej wszelkich problemów zdrowotnych
  • Zachowywania zasad bezpiecznego poruszania się po drogach i miejscach publicznych
  • Natychmiastowego poinformowania opiekunów o doznanym urazie, nawet najdrobniejszym skaleczeniu.
  1. Podczas pobytu na kąpielisku, zajęć windsurfingowych oraz innych zajęć kształtujących uczestnik ma obowiązek:
  • Przestrzegania regulaminu danego miejsca
  • Przestrzeganiu poleceń kadry opiekuńczo -instruktorskiej
  • Zgłaszania u kadry chęci wyjścia do toalety
  • Zgłaszania bezpośrednio do kadry wszelkich próśb i pytań
  • Zachowywania ogólnych zasad bezpieczeństwa
  • Dbania o sprzęt sportowy
  1. Podczas wycieczki uczestnik ma obowiązek:
  • Przestrzegania poleceń kadry opiekuńczej
  • Zgłaszania u kadry potrzeby skorzystania z toalety
  • Nie oddalania się od grupy
  • Kulturalnego zachowania w trakcie wycieczki
  1. Uczestnikom obozu zabrania się:
  • Samowolnego opuszczania terenu placówki wypoczynku
  • Zażywania leków bez wiedzy osoby odpowiedzialnej za opiekę medyczną
  • Przechowywania w salach produktów żywnościowych łatwo psujących się
  • Zabaw z ostrymi narzędziami oraz ogniem
  • Siadania na parapetach i wychylania się przez okna w pokojach
  • Samodzielnego naprawiania instalacji elektrycznej, wodnej itp.
  • Niszczenia mebli / sprzętu sportowego, audio-video (za zniszczenia dokonane z winy uczestnika udokumentowane protokołem odpowiadają rodzice)
  • Używania wulgarnych słów i zwrotów
  • Dokuczania, przezywania i nie koleżeńskiego zachowania wobec innych uczestników obozu
  • Samodzielnego rozstrzygania spornych spraw (np. siłą)
  • Pożyczania i używania cudzej własności bez zgody właściciela
  • Bliskiego kontaktu z napotkanymi zwierzętami
  • Dotykania lub przebywania w zasięgu nieznanych lub niebezpiecznych przedmiotów i urządzeń
  1. Uczestnik obozu ma prawo:
  • Uczestniczyć we wszystkich imprezach organizowanych podczas trwania obozu
  • Korzystania z całości sprzętu przeznaczonego do użytku uczestnika
  • Brania czynnego udziału w organizacji życia obozu
  • Zgłaszania wszelkich nieprawidłowości i problemów kadrze opiekuńczej
  1. W przypadku naruszania regulaminu, kierownik obozu może wyciągnąć konsekwencje dyscyplinarne w stosunku do uczestnika łącznie z wydaleniem z obozu.
  2. Uczestnik zobowiązany jest bezwzględnie stosować się do regulaminu obozu, regulaminu ośrodka oraz do poleceń kierownika placówki obozu, trenerów i wychowawców.
  3. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności materialnej za sprzęt RTV, rzeczy wartościowe, biżuterię, telefony komórkowe oraz pieniądze nie oddane w depozyt kierownika lub wychowawcy obozu.
  4. Rodzice/opiekunowie ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez dziecko podczas pobytu na obozie.

Regulamin higieny

  1. Dezynfekowanie rąk w miejscach, w których zostały umieszczone pojemniki z płynem dezynfekcyjnym.
  2. Regularne mycie rąk wodą z mydłem, obowiązkowe przed i po posiłku oraz po wyjściu z toalety, zajęciach grupowych, wyjściach zewnętrznych.
  3. Zachowanie pro higieniczne: unikanie dotykania dłońmi okolic oczu, nosa i ust, zakrywanie podczas kaszlu i kichania ust i nosa zgiętym łokciem lub chusteczką, jak najszybsze wyrzucenie chusteczki do zamkniętego kosza i umycie rąk, nie picie z jednej butelki, nie dzielenie się jedzeniem, unikanie bezpośredniego kontaktu fizycznego.
  4. Poruszanie się w grupach zajęciowych i niemieszanie się z uczestnikami innych obozów sportowych na zajęciach oraz podczas posiłków.
  5. Zachowywanie co najmniej 2 metrowego dystansu pomiędzy osobami.
  6. Zgłaszanie przez uczestników wypoczynku informacji do wychowawcy o złym samopoczuciu własnym lub innych uczestników, a w przypadku podejrzenia korona wirusa zastosowanie się do procedury postępowania w takim przypadku
  7. Dostosowanie się do wszystkich innych wytycznych związanych z zapobieganiem COVID-19.